Informatie avond Ziekte van Kahler

Woensdag 9 oktober a.s. is er van 18.30 tot 21.30 uur een informatieavond over  de ziekte van Kahler - multipel myeloom - in de ontmoetingsruimte van Ziekenhuis Amstelland.

Multipel myeloom, ook wel de ziekte van Kahler, is een vorm van bloedkanker die veroorzaakt wordt door het ongecontroleerd en veelvuldig vermenigvuldigen van plasmacellen in het beenmerg. Op dit moment is er geen genezende behandeling voor multipel myeloom, maar zijn er wel steeds betere levensverlengende behandelingen beschikbaar.

Deze informatieavond vertelt over de impact van de diagnose, wat de mogelijkheden voor behandeling zijn en welke afwegingen daarin belangrijk zijn.

Kijk op de website voor het volledige programma www.ziekenhuisamstelland.nl/agenda

U kunt zich daar ook aanmelden of neem contact op met communicatie@zha.nl. U bent van harte welkom!